Menu Zavřít

Komu by ublížila dopravní stávka?

16. 3. 2010
Autor: profit

Dopravní odbory se rozhodly oslavit pomalý příchod jara do země hrozbou stávky na železnici i hromadné dopravy v největších městech republiky.

Autor: Jakub Hněvkovský

I když vyjednávání vlády Jana Fischera a ústupky sněmovny ranní kolaps v dopravní špičce nakonec odvrátily (prý ale jen na čas), firmy musejí počítat s případnými potížemi. Zaměstnanci nedorazí do práce, dodavatelé nedodají včas zboží, města zacpaná osobními automobily zkolabují na dobu delší než je plánovaná stávka. Kdo to zaplatí? Ani naštvaní odboráři, ani obviňovaný stát. Riziko nesou pouze podnikatelé. Řada z nich se na potíže připravila, i když se s nimi zrovna radostně nesmířila.

Anketa Profitu: Způsobila by vám dopravní stávka problémy ve vašem podnikání?

NE

Vlastimil Sedláček majitel Seko EDM

Jsem proti takovým věcem pojištěn. Doporučuji to i ostatním, není to zase tak drahé.

ANO

Robert Váhala spolumajitel řeznictví Váhala Dost lidí by asi vyrazilo ráno autem, a to by mohlo zbrzdit dodávky. ||
|
NE|
Tomáš Pelikán

majitel Terrinvestu Nejsme závislí na městské hromadné ani železniční dopravě. ||
|
ANO|
Jaromír Tlustý

Nopo Engineering, s.r.o. Kdyby pracovníci nepřišli, riziko nese firma. Pojištěni proti tomu ale nejsme. ||
|
NE|
Martin Borovička

MM25_AI

generální ředitel SYNER**

Na stavby se naši technici, dělníci v partách i subdodavatelské firmy dostávají svými služebními vozy.

  • Našli jste v článku chybu?