Menu Zavřít

Komunikativní a důvěryhodní

25. 6. 2004
Autor: Euro.cz

Firemní médium roku

PRAHA (hns) – Do pátého ročníku soutěže Firemní médium roku přihlásilo 47 firem a patnáct organizací veřejné správy celkem 89 médií, ze kterých odborná porota vybrala sedm vítězů. Výhercem kategorie firemní noviny se stal titul Škoda Mobil, v oblasti firemních magazínů zvítězil Magazín Audi, firemní brožury vyhrál Metrostav, nejlepší výroční zprávou byla vyhodnocena výroční zpráva ING ČR, na internetu vyhrála Algida z portfolia Unileveru, nejlepší intranet mělo Audi a jako časopis veřejné správy byly vybrány Rumburské noviny. Šestice porotců posuzovala komunikativnost, důvěryhodnost, strukturu či jazykovou úroveň obsahu předložených dokumentů. Hodnotili rovněž kompozici strany, úroveň výtvarného sdělení, kontext se soudobým výtvarným trendem, typografii, práci s fotografiemi a ilustracemi.

  • Našli jste v článku chybu?
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).