Menu Zavřít

Konec náprstkové diktatury

8. 11. 2006
Autor: Euro.cz

Nestlé

Společnost Nestlé Česko se rozhodla do kaváren nalákat i ty spotřebitele, kteří by se zde jinak na kávu nezastavili. „Výsledky studie Nestlé Česko ukázaly, že hosté v restauracích si svůj hrnek kávy raději vypijí doma než po obědě či večeři v restauraci. Jako hlavní důvod respondenti uvedli, že doma mají svůj velký hrnek, zatímco restaurace nabízejí kávu v ´náprstcích´,“ vysvětluje Helena Neumannová z agentury Cell.cz. Průzkum probíhal po dobu dvou měsíců v 500 podnicích na celém území Česka. Do přípravy hrnku, který bude mít objem 250 ml, zapojila Kávová divize Nescafé společnosti Nestlé Česko netradiční spolupracovníky. Ten nejkrásnější hrnek kávy malovaly děti z devíti dětských domovů v České republice. Autoři vybraných hrnků obdrží šek na deset tisíc korun, za které si mohou pořídit to, co je nejvíc potěší. Dětské domovy krom toho dostanou od firmy balíčky produktů. Vítězkou první soutěže a autorkou designu hrnečku, který je již ve výrobě, se stala devítiletá Monika z dětského domova v Opavě. Na jaře a na podzim 2007 chce firma soutěž zopakovat a uvést nový design hrnku od nového autora.

  • Našli jste v článku chybu?
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).