PRAHA (rek) - Poprvé od roku 1907, kdy se začala prodávat v zelených lahvích, mění Karlovarská Becherovka etiketu. „Důvody jsou dva. Modernizovaná etiketa má zaútočit na mladou generaci a ztížit práci padělatelům. Novým ochranným prvkem je prolisovaná červená pečeť, stříbrné proužky a metalizovaný papír,“ vysvětlil marketingový ředitel podniku Viktor Šebík.
Změny v konzervativním vedení mateřské firmy Pernod Ricard se tak projevily i v Čechách. Generální ředitel Jean Manuel Spriet uvedl, že společnost připravila masivní reklamní kampaň, která proběhne v televizi, na billboardech a v tisku. Propagační tažení by mělo trvat přes čtvrt roku a cena kampaně by se měla pohybovat v řádech desítek milionů korun. Firma hospodářské výsledky nezveřejňuje. Spriet však uvedl, že roční obrat přesahuje miliardu korun.