Konzultační a technologická společnost Logos vykázala za polovinu fiskálního roku obrat 300,08 milionu korun. To představuje meziroční nárůst o 97 procent, tedy téměř dvojnásobek oproti loňsku. Za růstem obratu Logosu prý stojí především rozvíjení portfolia služeb. Vedle inovativních řešení na klíč se firmě stále zvyšuje podíl konzultačních služeb, zejména v oblasti projektového řízení, optimalizace IT procesů a managementu IT služeb. Na růstu se velkou měrou podílí i významné zakázky outsourcingu bankovních informačních systémů.
„Konzultace dnes tvoří více než třetinu obratu společnosti a podíl dále roste. V tomto fiskálním roce očekáváme zvýšení obratu o více než šedesát procent,“ říká ředitel Logosu Pavel Endrle. Mezi nejvýznamnější zákazníky firmy, jež zaměstnává zhruba čtyři stovky lidí, patří Česká pojišťovna, Česká spořitelna, ČSOB, GE Money, Home Credit International, Komerční banka, Škoda Auto, Telefónica O2 a další.