Menu Zavřít

KRÁLOVSTVÍ ZA ZNAČKU

8. 8. 2001
Autor: Euro.cz

Soutěž

PRAHA – Značkového marketéra roku vyhlásí ve středu 20. června organizátoři prvního ročníku soutěže Brand Manager 2000. Porotou nominovaná pětice finalistů předstoupí před dvě stovky špičkových tuzemských marketérů, kteří posoudí jednotlivé prezentace případových studií a pak rozhodnou, ko–mu patří žezlo krále českého brand managementu.

V klání o marketérský trůn se střetne se svými soupeři ředitel rozvoje formátů maloobchodní společnosti Ahold Alois Ooms, nominovaný v kategorii uvedení nové značky za úspěšný rebranding – vytvoření řetězce Albert spojením supermarketů Mana a Sesam. Kategorii oživení značky bude reprezentovat generální ředitel Martin Petrášek z firmy Stock za dlouhodobé úspěchy v řízení značky Fernet. Vyzyvatele versus lídra zastupuje marketingový šéf RadioMobilu Robert Chvátal, ve skupině David versus Goliáš bude obhajovat titul Stanislav Bernard, majitel stejnojmenného pivovaru, a v kategorii uvedení nového výrobku se za vytvoření pozice vozu Fabia umístil ředitel marketingu Škody Auto Alfred Rieck. Večer se také otevře brána Marketingové síně slávy, do níž jako první bude pozván Václav Fischer, který dokázal povýšit své jméno v respektovanou firemní značku.

WT100

Soutěž organizuje redakce týdeníku Strategie společně s Českou marketingovou společností ve spolupráci s agenturou Euro RSCG New Europe, jejíž šéf Gilles Bérouard předsedá odborné porotě.

  • Našli jste v článku chybu?