Menu Zavřít

Krátce

18. 6. 2012
Autor: Euro.cz

Chéque Déjeuner

Vedoucím oddělení marketingu společnosti Chéque Déjeuner se stal Lukáš Pokorný, spoluzakladatel agentury Nomen a bývalý marketingový manažer společnosti Husky. Ve vztazích s médii bude firmu nově zastupovat Zuzana Tornikidis, která po svém návratu z pracovního pobytu v USA vedla PR kampaň Jiřího Dienstbiera na primátora Prahy.

Schulmeister Finance Professional Search

Lenka Chuchlíková (28) posílila tým agentury Schulmeister Finance Professional Search zaměřené na vyhledávání a výběr odborníků a manažerů především v oblastech finančního řízení, controllingu, účetnictví a daní. Zkušenosti z headhuntingu přináší ze svého působení pro PSP International. Mluví německy a anglicky.

Český rozhlas

Novým náměstkem generálního ředitele Českého rozhlasu pro správu a provoz se stal Ladislav Musil. Vystudoval ekonomiku na Technické univerzitě Ostrava. Pracoval v managementu mnoha firem, naposledy v České poště a Tatře Kopřivnice. V posledních letech působil jako nezávislý konzultant.

MM25_AI

AČRA MK

Asociaci českých reklamních agentur a marketingové komunikace povede v následujících třech letech její dosavadní prezident Pavel Brabec (54) z agentury CommOnline. Viceprezidentem se stal Roman Němec ze společnosti Ideas Advertising. Do prezidia AČRA MK byli zvoleni generální ředitel televize Óčko a majitel Media One Štěpán Wolde, Dominik Hrodek z Dark Side, František Vybíral z firmy Avito, Zdeněk Navara ze společnosti Holly a Martin Potůček z firmy Guideline.

  • Našli jste v článku chybu?