Mimořádný rok pro tuzemská vína
Loňský rok byl pro moravská a česká vína mimořádně úspěšný na mezinárodních soutěžích. Díky finanční podpoře Vinařského fondu a organizačnímu zajištění Národního vinařského centra měla tuzemská vína příležitost prezentovat se na deseti významných zahraničních výstavách, kde získala celou řadu prestižních ocenění. Přední příčky obsazují nejen suchá bílá vína, ale čím dál častěji také výběry z bobulí, ledová a slámová vína, vína červená, rosé a také sekty.
Pozor Schod(ek)!
Kampaň pojišťovny Aviva s názvem Pozor, schod(ek)! získala ocenění „Nejlepší kampaň finančního sektoru“. Cílem kampaně bylo profilovat pojišťovnu jako předního odborníka, který by zastupoval zájmy veřejnosti v rámci diskuse nad důchody napříč Evropou. Na kampani se partnersky podílela agentura Grayling.