Menu Zavřít

Krátce

26. 8. 2008
Autor: Euro.cz

KKCG mgr.

Ve skupině KKCG podnikatele Karla Komárka se stal novým manažerem marketingu a komunikace Luboš Veselý (30). Ten ve skupině KKCG působil poslední čtyři roky, předtím pracoval ve vydavatelství Stanford a v časopise Prague Business Journal.

Generali
Tiskovou mluvčí pojišťovny Generali se stala Kateřina Bílá (26). Ve funkci nahradila Maria Böhmeho (35), který se stal tiskovým mluvčím Oborové zdravotní pojišťovny zaměstnanců bank, pojišťoven a stavebnictví. Kateřina Bílá vystudovala filozofickou fakultu UK v Praze a spolupracovala s ČT. V Generali bude mít na starosti také interní komunikaci.
Mario Böhme vystudoval teologii a filozofii na Univerzitě Karlově a působil jako novinář a pracovník PR.

Vodafone
Novým senior manažerem oddělení Media Solutions ve Vodafonu se stal Marek Skládal (36). Ten přichází do Vodafonu z internetového portálu Atlas.cz, kde působil jako ředitel prodeje klíčovým zákazníkům.

T-Mobile
Nově vytvořený útvar rezidentního prodeje operátora T-Mobile povede dosavadní ředitel značkových prodejen firmy Petr Hlaveš (37). Útvar vznikl sloučením značkových prodejen a útvaru nepřímého prodeje. Petr Hlaveš nastoupil do T-Mobilu před dvanácti lety jako vedoucí značkové prodejny. O dva roky později se stal ředitelem útvaru prodejen T-Mobile. Těch je k letošnímu roku 67 a pracuje v nich více než 500 zaměstnanců.

MMF24

Ewing PR
Finančním ředitelem agentury Ewing PR se stal bývalý výkonný ředitel Rady pro reklamu Pavel Kurýl (35). Ten se financím věnoval ve společnostech působících na poli reklamy, marketingu a médií. Kariéru začínal v roce 1996 v marketingovém oddělení společnosti Radiomobil, později působil jako finanční ředitel reklamní společnosti Wunderman a následně i jako finanční ředitel mediální agentury ARBOmedia.

ČSOB AM
Novým členem představenstva obchodníka s cennými papíry ČSOB Asset Management, člena skupiny ČSOB, se stal Aleš Zíb (34). Ve funkci vystřídal Martina Víta. Představenstvo obchodníka má tři členy.

  • Našli jste v článku chybu?
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).