Menu Zavřít

Krátce

16. 11. 2010
Autor: Euro.cz

Pozitivní zprávy

Zlatá Effie pro Eru V soutěži o nejefektivnější české reklamní kampaně EFFIE 2010 si první místo v kategorii „Finanční služby“ odnesla značka Era za kampaň na Era osobní účet. Poštovní spořitelna spustila zcela nově pojatou kampaň 1. dubna. Cílem bylo představit novou produktovou značku Era se zaměřením na produkt Era osobní účet. Kampaň s hlavní tváří Evou Holubovou využívala televizní spoty, rozhlas, internet, tisk a také venkovní reklamu.

bitcoin_skoleni

Dvacet let čepic Česká rodinná firma Kama, specializovaná na výrobu sportovních svetrů a čepic stejnojmenné značky, slaví 20. výročí. Po celé toto období působí stabilně na českém trhu a vyváží do dvaceti států světa. Kama investuje do sponzoringu, je partnerem české běžecké reprezentace, kanadského biatlonu a také olympijský tým Andory byl letos ve Vancouveru oblečen do těchto českých výrobků.

Mobilní filantropie Společnost T-Mobile získala první místo v soutěži TOP Filantrop v kategorii „Nejodpovědnější partnerství se zaměstnanci roku 2010“. Navázala tím na loňský úspěch, kdy za zapojování zaměstnanců do dárcovství a dobrovolnictví získala cenu VIA Bona. TOP Filantrop je mezinárodním oceněním za společenskou odpovědnost platformy Byznysu pro společnost. Slavnostní předávání cen proběhlo 11. 11. v pražské kapli Sacre Coeur.

  • Našli jste v článku chybu?