Menu Zavřít

krátce

20. 1. 2014
Autor: Euro.cz

CUSHMAN & WAKEFIELD Edward C. Forst (53) byl jmenován do čela firmy Cushman & Wakefield jako prezident a generální ředitel.

Přichází ze společnosti Goldman, Sachs & Co., kde pracoval jako globální ředitel divize řízení investic, člen řídícího výboru a předtím jako správní ředitel firmy. Působil také ve funkci poradce soukromé investiční firmy Fenway Partners. Je investičním odborníkem s více než 30letými zkušenostmi v oboru správy zahraničních aktiv, kapitálových trhů a provozního řízení.

BOEHRINGER INGELHEIM Česká pobočka farmaceutické firmy Boehringer Ingelheim vstoupila do závěru loňského roku s novou ředitelkou.

Vedení převzala Andrea Goedertová, která ve společnosti pracuje v různých pozicích a pobočkách od roku 1992. Nahradila Timma Pfannenschmidta, jenž řídil českou pobočku poslední čtyři roky.

Andrea Goedertová pochází z Německa.

Po ukončení studií pracovala ve výzkumu farmaceutického trhu pro německý institut Gfk. Poté působila ve farmaceutické společnosti Eli Lilly a firmě DuPont.

bitcoin_skoleni

SBERBANK CZ Nově vytvořené oddělení komunikace Sberbank CZ povede Radim Kovács (38), který bude v pozici head of communications zodpovědný za budování image a dobrého jména banky na českém trhu. Radim Kovács se v oblasti PR a komunikace pohybuje 15 let, která strávil v AMI Communications. Zde prošel několika pozicemi, posledních osm let byl senior account directorem zodpovědným za řízení týmu v oblasti korporátní a krizové komunikace. Vystudoval ekonomii na Slezské univerzitě v Karviné.

PEPSICO CZ Marie Baričičová se stala marketingovou ředitelkou společnosti PepsiCo CZ. Na starost bude mít rozvoj nápojových značek a zároveň bude odpovědná za PR v ČR a SR. Pochází z Bratislavy a vystudovala mezinárodní vztahy na pražské VŠE. Působila v mezinárodním podniku v oblasti produktů pro domácnost a drogistického zboží Reckitt Benckiser, kde začínala jako brand manažerka a později se stala group brand manažerkou. Ve firmě Bochemie působila dva roky jako ředitelka marketingu pro divizi B2C.

  • Našli jste v článku chybu?