NADACE DEPOSITUM BONUM • Ředitelem Nadace Depositum Bonum je od 1. března Václav Kubata. Do skupiny České spořitelny, kde několik let řídil marketing banky, se vrací po pětileté přestávce. Nadace Depositum Bonum podporuje učitele, kteří svůj předmět vyučují se zápalem, důrazem na praktické znalosti a usilují o rozvoj dětí.
ACOMWARE • Konzultační společnost pro e-commerce Acomware posílila vedení firmy. Šéfem konzultantů společnosti se stal Ondřej Smékal, který do Acomwaru přišel v loňském roce po předchozím působení v Seznamu.cz. Dosavadní vedoucí oddělení Ondřej Klega bude nově pracovat ve funkci business development directora. Oddělení e-mailingu řídí Petr Cikán a marketing dosavadní PR manažer Kamil Gric.
EUROCLINICUM • Chirurgické oddělení Nemocnice Frýdlant má od loňského podzimu nového primáře, kterým se stal chirurg Lukáš Kohoutek. Absolvoval Lékařskou fakultu Univerzity Karlovy v Hradci Králové, kde v současné době dokončuje postgraduální studium. Kohoutek se věnuje problematice všeobecné chirurgie a specializuje se zejména na laparoskopickou chirurgii.
MATERNIA • Novým členem týmu společnosti Maternia, provozovatele e-shopu Vasecocky.cz, se stal Tomáš Bártek, který nastoupil do funkce ředitele marketingu. Bude se starat o veškeré marketingové aktivity a pracovat na zvyšování úrovně zákaznické podpory. Bártek dříve pracoval jako group web manager v AAA Auto a jako head of non content services v TV Nova. Ve volném čase se věnuje cestování, hokeji a lyžování.