AITOM Digitální agentura AITOM, jež se specializuje na tvorbu komplexních internetových řešení, má novou posilu ve vývojářském týmu. Stal se jí Zdeněk Slezák, nový projektový manažer, který dříve pracoval pro internetovou agenturu Litea Solution zabývající se tvorbou webových stránek a e-shopů. Ve společnosti AITOM bude zodpovídat za hladký vývoj projektů a bude se podílet na rozvoji agentury. Ve volném čase se zajímá o nové technologie a také se věnuje inline bruslení nebo šachům.
Rossmann
Síť drogerií Rossmann má v Česku od února novou vedoucí marketingového oddělení. Je jí Marcela Syrovátková, která přichází z velkoobchodu Makro. Tam působila posledních sedm let v pozici head of branding a byla zodpovědná za Česko a Slovensko. Předtím pracovala 13 let v marketingu Henkelu.
Best Communications
Anglicko-česká PR Best Communications rozšiřuje tým o dva nové členy. B2B2C posílili Kateřina Gazdíková a Tomáš Kaplan. Kateřina je novou senior PR konzultantkou a zaměřuje se především na lifestylovou komunikaci, kampaně a strategie pro klienty ze sektorů letectví nebo hotelnictví. Tomáš nastoupil do pozice account manager a je zodpovědný za přípravu a realizaci PR strategií, kampaní a speciálních projektů pro klienty z oblasti financí, zdravotnictví a průmyslu.
APRA
Asociace Public Relations Agentur si na řádné valné hromadě zvolila na dvouleté období novou výkonnou radu. Jejím předsedou se stal opět Jan Kučmáš z AMI Communications.
APRA volila na valné hromadě i revizní radu, ve které zůstali Jaroslav Duroň (PR. Konektor), Martin Frýdl (AC&C) a Václav Pavelka (Native PR). Dalšími členy vedení byli znovu zvoleni Patrik Schober (PRAM Consulting), Radek Vítek (PR. Konektor) a Ondřej Kubala (Ewing Public Relations). Novými členy jsou Jana Lutonská (Bison & Rose), Michal Vlasák (Havas PR) a Michal Hoblík (Aspen PR). •