Skanska Od počátku března se Skanska člení na čtyři divize, a to podle regionálního klíče. Nově vzniká divize Čechy, vedená Petrem Michálkem, divize Morava, vedená Michalem Reiterem, a divize Slovensko pod vedením Miroslava Potoče, všichni jsou stávajícími členy managementu Skansky. Beze změny zůstává divize Rumunsko a Maďarsko, vedená Richardem Burleighem.
Albi
Společnost Albi, výrobce deskových her, přání a dárků, zakládá nové marketingové oddělení. Do jeho vedení míří František Štolfa. Ten do firmy Albi přichází ze Sazkamobilu a přináší s sebou také mnohaleté zkušenosti z několika mediálních domů. Spolu s ním nastupuje Anna Schlindenbuchová, která naposledy působila v agentuře Young & Rubicam.
Coca-Cola
Společnost Coca-Cola jmenovala Zuzanu Kadlečkovou novou manažerku sociálních médií pro Českou republiku. Ve své nové pozici bude součástí mezinárodního digital týmu, ve kterém se zapojí do přípravy globálních konceptů a jejich implementace na český trh. Zuzana Kadlečková pracuje ve společnosti od roku 2015. Je absolventkou VŠE v Praze a před příchodem do společnosti pracovala více než deset let pro značku T-Mobile.
The Internet Exchange Federation
Zástupce českého neutrálního propojovacího uzlu Nix.cz v evropském sdružení Euro-IX Ondřej Filip byl za tuto organizaci jmenován do představenstva mezinárodní Federace propojovacích uzlů. Ta sdružuje společnosti zastupující internetové propojovací uzly z Asie a Pacifiku, Evropy, Latinské Ameriky a Pacifiku a Afriky. •