TV Prima Dlouholetá ředitelka zpravodajství a publicistiky televize Prima Jitka Obzinová končí ve funkci po více než deseti letech. Podle oficiálního prohlášení Primy se tak rozhodla sama. Dočasným vedením redakce je pověřena šéfeditorka zpravodajství Eliška Čeřovská.
Footshop K retailovému týmu předního českého obchodu s teniskami a oblečením Footshop se připojil Pavel Jurenčák, který se bude podílet na maloobchodní strategii. Jeho úkolem bude spolupracovat na strategii kamenných prodejen v Praze, Bratislavě a Budapešti. Jurenčák do Footshopu přichází po jedenáctiletém působení v německém výrobci bot Adidas. PPC Bee Do pozice business strategist českého nástroje pro výkonnostní marketing PPC Bee nastupuje Jindřich Jíra, bývalý marketingový ředitel agentury Acomware. Nyní zastřeší expanzi PPC Bee do zahraničí a zároveň se postará i o propojení oddělení marketingu a obchodu. Expanzi do regionu střední a východní Evropy měl v minulosti na starost v Netmailu.