První Hipster vyšel společně s týdeníkem Euro v čísle 11, další budou v letošním roce následovat s čísly 20, 37 a 46.
Náklad magazínu Hipster je 25 tisíc kusů. Hipstera budou automaticky dostávat předplatitelé týdeníku Euro. Řízená distribuce je pak zaměřena na kavárny, coworking/startup centra, barber shopy, salony a wellness centra.
1. Kotelna 55. Křest magazínu Hipster se uskutečnil v unikátních prostorách.
2. Zleva Jan Mašek, generální ředitel vydavatelství Mladá fronta; Hana Krausová, managing director Amazing Places; Petr Kotík, jednatel Amazing Places 3. Redakce magazínu Hipster 4. Křest magazínu. Zleva šéfredaktor magazínu Hipster Vladan Vaněk; dýdžejka Black Angelika; Vadim Fojtík, šéfredaktor týdeníku Euro; Jan Mašek, generální ředitel vydavatelství Mladá fronta