Menu Zavřít

Křest Hipstera

18. 3. 2019
Autor: Euro.cz

Nový magazín vychází v nákladu 25 tisíc kusů Týdeník Euro má další speciál. Ve čtvrtek 7. března byl v Kotelně 55 slavnostně pokřtěn magazín Hipster. Originální společenský magazín, který upozorňuje na čerstvé technologické i kulturní trendy, nabízí autorské reportáže i rozhovory. Magazín společně pokřtili generální ředitel vydavatelství Mladá fronta Jan Mašek, šéfredaktor týdeníku Euro Vadim Fojtík, šéfredaktor magazínu Hipster Vladan Vaňek a dýdžejka Black Angelika, s kterou je v prvním čísle magazínu rozsáhlý rozhovor.

První Hipster vyšel společně s týdeníkem Euro v čísle 11, další budou v letošním roce následovat s čísly 20, 37 a 46.

Náklad magazínu Hipster je 25 tisíc kusů. Hipstera budou automaticky dostávat předplatitelé týdeníku Euro. Řízená distribuce je pak zaměřena na kavárny, coworking/startup centra, barber shopy, salony a wellness centra.

1. Kotelna 55. Křest magazínu Hipster se uskutečnil v unikátních prostorách.

2. Zleva Jan Mašek, generální ředitel vydavatelství Mladá fronta; Hana Krausová, managing director Amazing Places; Petr Kotík, jednatel Amazing Places 3. Redakce magazínu Hipster 4. Křest magazínu. Zleva šéfredaktor magazínu Hipster Vladan Vaněk; dýdžejka Black Angelika; Vadim Fojtík, šéfredaktor týdeníku Euro; Jan Mašek, generální ředitel vydavatelství Mladá fronta

  • Našli jste v článku chybu?