Na český trh informačních a telekomunikačních technologií (ICT) vstoupila německá F24, která je evropským lídrem v poskytování komunikačních řešení v krizových situacích. Prostřednictvím své nové pražské pobočky F24 Czech Republic chce tuzemským firmám poskytovat služby krizového managementu, což zahrnuje vyrozumění o poruše, chybách, hladké řešení problémů a celkovou správu poruch z pohledu ICT.
Česká pobočka je první afilací firmy ve střední Evropě. Generálním ředitelem F24 CR se stal Robert Fridrich, dosavadní marketingový ředitel Czech On Line, jež provozuje alternativního operátora Volný. „Rychlá komunikace při vzniku krize je klíčem k jejímu úspěšnému zvládnutí. Nejvyspělejší firmy mají strategii pro obchodní kontinuitu a krizový management. To jsou potenciální zákazníci, kteří naše služby především ocení,“ tvrdí Fridrich.
Na místním trhu se chce F24 zaměřit zejména na prodej služby FACT24, která po klientovi nevyžaduje instalaci hardwaru ani softwaru, pro využití stačí telefon a počítač s přístupem na internet. Šéf filiálky Fridrich v této souvislosti týdeníku EURO sdělil, že klient obdrží přístupové heslo ke službě, k níž se může přihlásit přes web.
„Firmy v ČR tento servis zatím příliš nevyužívají, neboť většinou ani netuší, že něco podobného existuje,“ říká Fridrich. Dle něj je česká konkurence v oboru zatím velmi malá, přičemž jedinou firmou, jež zde poskytuje podobné služby, je Siemens. Ten však nabízí komplexnější službu včetně potřebného hardwaru a softwaru.