Menu Zavřít

Kusanec má zvednout prodej

6. 3. 2003
Autor: Euro.cz

Nestlé Česko

PRAHA (hns) – Tyčinka KitKat se v Česku neprodává tak, jak by si společnost Nestlé představovala. Proto Švýcaři přicházejí s novinkou, kterou je „kusanec“ ChunKy. Otestovali ji na méně významných trzích v Maďarsku a Bulharsku. Česko s roční spotřebou čokolády 4,5 kilogramu na hlavu, což je nejvíce v regionu střední Evropy, považují v Nestlé za důležité. Proto také podle brand manažera Jana Vokurky firma podpoří novinku kampaní za pětatřicet milionů korun.
Kampaň připravila agentura Ark Thompson. Už od svátku svatého Valentýna běží na televizi Nova reklamní spot adaptovaný z německého vzoru. V dubnu přijde podle Vokurky další spot, který má zatím pracovní název „hrající si koťátka“. Prodej ChunKy Nestlé podporují také megaboardy podél dálnic a distribucí samolepek se zajímavými sděleními (například Zamrzla Wokna či Učit se, učit se, učit se). Navíc v prvních březnových víkendech Nestlé překvapila diváky ve všech multiplexech Palace Cinemas a Village Cinemas v Praze i Brně netradiční kinoreklamou, v jejímž závěru z plátna „sejde“ živý herec s obří tyčinkou KitKat ChunKy. Stejné podpůrné prvky použije Nestlé i pro slovenský trh.

  • Našli jste v článku chybu?