Menu Zavřít

Kvarteto nastupuje

11. 2. 2004
Autor: Euro.cz

David Seibert, Miroslav Semrád, David Náhlovský, Dušan Lehotský

PRAHA (tpk) – Rozsáhlé personální změny v Českém Telecomu se netýkají pouze oddělení prodejů (EURO 6/2004), ale rovněž divize marketingu. V ní se počátkem února objevili čtyři noví ředitelé. David Seibert (31), Miroslav Semrád (34), David Náhlovský (38) a Dušan Lehotský (35).
David Seibert zaujal post ředitele pro rozvoj a retenci zákazníků. Dosud pracoval ve společnosti Oracle Czech jako solutions director, kde zodpovídal za podporu obchodních aktivit, návrh řešení a řízení všech produktových linií. V letech 1995 až 1999 působil ve společnosti NCR Česká republika jako specialista na systémy pro řízení vztahů se zákazníky. Ve volném čase rád fotografuje a mezi jeho oblíbené sporty patří lyžování, námořní jachting a tenis.
Miroslav Semrád je novým ředitelem pro produktová řešení. Do Českého Telecomu přichází z Eurotelu, kde byl jako corporate solutions manager zaměstnán od listopadu 2001. Na počátku kariéry se živil vývojem softwaru a za tímto účelem i spoluzaložil společnost Lotosoft. V roce 1995 se stal ředitelem vývoje a distribuce ve firmě Datasys, kde setrval až do roku 2001. Hovoří anglicky a německy, leccos si pamatuje i z ruštiny. Ve volném čase se věnuje golfu, squashi a lyžování. Rád hraje na kytaru. Je ženatý a má jedno dítě.
David Náhlovský převezme v březnu funkci ředitele pro hlasové služby. Loni pracoval jako business development manažer pro Českou republiku a Slovensko v pobočce společnosti Cisco Systems. Předtím byl zaměstnán (1998 až 2003) v Eurotelu, kde zastával funkce marketingového manažera a později manažera pro produkty a služby. V roce 1998 byl Evropským marketinkovým manažerem JIKA Keramických závodů, v letech 1995 až 1997 manažerem pro strategii a rozvoj Vitany Byšice. Náhlovský studoval na Vysoké škole báňské v Ostravě a na University of Pittsburg (MBA). V březnu rovněž do funkce ředitele pro datové a internetové služby nastoupí Dušan Lehotský. Před příchodem do Telecomu působil tři roky na pozici account manažera pro telekomunikační trh v české pobočce Cisco Systems, předtím (od roku 1994) postupně pracoval na různých pozicích ve společnosti Alcatel. Začínal na Slovensku jako softwarový specialista ústřednových systémů, vyvíjel také software GSM a GMH systémů v pobočce Alcatelu ve Stuttgartu. Poté přestoupil do Alcatel Czech, kde vedl tým softwarových specialistů. V letech 1997 až 1998 řídil zákaznické centrum a následující dva roky byl manažerem divize služeb sítě. Dušan Lehotský absolvoval obor technická kybernetika na Elektrotechnické fakultě Slovenské univerzity. Ve svém volnu rád sportuje.

  • Našli jste v článku chybu?
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).