Pavla Hromková • konzultantka a partnerka Koncem roku 2013 ukončila Pavla Hromková po 19 letech působení v České televizi ve funkci manažerky kreativity a designu. Stala se konzultantkou a partnerkou poradenské společnosti LCG 360° Consulting, kde má na starost brand strategie, korporátní identity a prezentace společností. Mimoto založila vlastní kreativní studio a agenturu Notakio, které nabízí komplexní péči o značky.
Pavla Hromková absolvovala magisterské studium na Univerzitě Hradec Králové a získala postgraduální diplom IAB na International Academy of Broadcasting ve švýcarském Montreux. V letech 1994 až 2013 pracovala v České televizi nejdříve jako designérka, od roku 1998 jako hlavní grafička a od roku 2004 v nově vzniklém oddělení vizuální prezentace ČT. V únoru 2014 absolvovala pracovní stáž v Red Bee Media v Londýně. Její specializací je kreativní management, spojený s marketingem vizuálního stylu a promotion v oblasti masmediální komunikace a brand management projektů z oblasti tvorby firemního stylu a corporate designu. Věnuje se rovněž podpoře a odborné publicistice v oblasti vizuální kultury.