Menu Zavřít

Lékař v reklamě? nedůstojné!

14. 9. 2020
Autor: Euro.cz

Na sociální síti linkedIn se strhla nebývale šťavnatá diskuse. Kvůli reklamě!

Zatímco šéf komunikace ppF radim ochvat pochválil prodejce hodinek Carollinum za billboardovou reklamu s kardiochirurgem janem pirkem, advokát a lobbista radek pokorný se ukázal jako nebývale vyhraněný kritik. „Fakt si myslíte, že je OK, když chirurg propaguje hodinky?“ ptal se právník s více než těsnou vazbou na expremiéra bohuslava sobotku.

„A proč ne,“ oponoval mu Michal Moroz, někdejší náměstek ministra vnitra radka johna a známý „véčkaře“ Víta bárty, který je spojován s neefektivně utracenými desítkami milionů za It databáze. ping-pong názorů ukončil pokorný: „Vystupovat v reklamě není důstojné.“ ještěže v této zemi neexistují důležitější témata k diskusi…

třeba socany zpackaná privatizace oKd, že?

  • Našli jste v článku chybu?