Menu Zavřít

Lépe, než se čekalo

5. 2. 2004
Autor: Euro.cz

Eurotel

MM25_AI

PRAHA (oh) – Z každé koruny, kterou v loňském roce protelefonovali nebo „proesemeskovali“ zákazníci společnosti Eurotel, vydělal operátor čistých 25 haléřů. Největší mobilní operátor v zemi dosáhl za loňský rok více než sedm a čtvrt miliardy korun čistého zisku, téměř o šestnáct procent více než v roce 2002. „I vloni jsme byli jedničkou českého trhu, ať v oblasti tržeb, počtu zákazníků, výši zisku či míře inovace,“ pochvaluje si generální ředitel Terrence Valeski.
Více než 4,215 milionu zákazníků vloni provolalo 4,319 miliardy minut, síť Eurotelu odbavila přes dvě a čtvrt miliardy textových zpráv. Zatímco tržby firmy zůstaly za očekáváním, jelikož vzrostly pouze o jedno procento na 29 miliard, překvapivě vysoká čísla čistého zisku předčila i odhady analytiků. Náklady firmy se podle vyjádření finančního ředitele Roberta Bowkera podařilo udržet na předloňské úrovni, v některých oblastech dokonce snížit. Konkurenční operátoři Oskar a T-Mobile oznámí své výsledky na přelomu února a března.

  • Našli jste v článku chybu?