Reklamní letáky neztratácí na účinnosti. Nicméně ani krize a s ní větší orientace na cenu nenavýšily výrazně počet těch, kteří si letáky prohlíží, případně se podle nich řídí.
Autor: Martin Siebert
Vyplývá to z ankety společnosti Retail Info, která provozuje portál www.akcniceny.cz. Tazatelského panelu se zúčastnilo 400 lidí, kteří se podle letáků alespoň někdy orientují.
Výsledky nejsou nikterak překvapivé, dobře však demonstrují přetrvávající sílu letáku jako obchodního nástroje. 78 % z dotazovaných se přiznalo k tomu, že podle akčních nabídek nakupují alespoň jednou týdně. Jednou do měsíce pak podle letáku nakoupí zbylých 22 %. Nejvíce osob (64 %) se orientuje především na potraviny, 18 % sleduje elektroniku, 12 % pak segment výrobků pro dům, byt a zahradu. Nezanedbatelný není ani počet těch, kteří letáky prohlížejí bezcílně - k tomu se doznalo zbylých 6 %.
Více na MarketingJournal.cz.