Menu Zavřít

Letos po páté

23. 1. 2004
Autor: Euro.cz

týdeník EURO je mediálním partnerem

PRAHA (red) - Vydavatelé podnikových periodik mohou opět porovnat své produkty v soutěži o nejlepší Firemní médium roku. Agentury Dynamic Relations a GoodCom vyhlásily již pátý ročník této akce, kde porotci z řad specialistů v oblasti komunikačních nástrojů budou posuzovat firemní magazíny, noviny a brožury, ale i audiovizuální prezentace, www stránky či intranet. Hodnocena bude celková úroveň daného média, jeho textová a grafická stránka a titulní strana.
V loňském roce bylo posuzováno více než šedesát různých médií a mezi vítězi byly Metrostav, T-Mobile, Karosa a firma Schenker. Soutěž se koná pod záštitou Asociace obranného průmyslu, odborným garantem je Tpodesignclub a mediálním partnerem týdeník EURO.

  • Našli jste v článku chybu?