Menu Zavřít

Lidé a podniky

19. 8. 2019
Autor: Euro.cz

Nestlé Martin Myšička se od srpna stal novým marketingovým manažerem značky Nescafé Dolce Gusto. Do této doby zastával pozici manažera trade marketingu pro kategorii horkých nápojů. V Nestlé působí od roku 2008, kdy do společnosti nastoupil jako stážista v oddělení prodeje.

Mall Group Do pozice last mile chief officer v Mall Group nastoupil Libor Hudeček. Jeho úkolem je rozvíjet a inovovat distribuční kanály nákupní galerie Mall a rozšířit síť výdejních míst. Hudeček má mnohaleté zkušenosti z e-commerce firem i z outsourcingu logistiky.

Renomia Barbora Kreisingerová povyšuje do pozice international employee benefit leader v oddělení Renomia Benefit společnosti Renomia. Ve společnosti působí bezmála devět let, nyní se bude věnovat rozvoji poradenství v zaměstnaneckých benefitech ve všech sedmi zemích, kde Renomia aktuálně působí.

Taste Cross-channel agentura Taste upevňuje svou pozici na poli digitálních agentur a posiluje svůj business tým. Vedle new business team leadera, jimž se stal Milan Kubát, se k týmu dále připojila dvojice projektových manažerů: Kateřina Čížková a Vojtěch Šromovský.

  • Našli jste v článku chybu?