Menu Zavřít

Lidé a podniky

25. 11. 2019
Autor: Euro.cz

Kofola Skupina Kofola v létě rozšířila své portfolio akvizicí společnosti Espresso, kterou spojila se společností Leros. Do čela marketingu společnosti Leros proto nastoupil 1. listopadu dosavadní šéf marketingu Kofoly ČeskoSlovensko Karel Hrbek. Jeho místo v Kofole na českém a slovenském trhu přebírá Pavol Chalupka. Karel Hrbek se na komunikaci značek Kofoly podílí 15 let a jeho nástupce Pavol Chalupka s krátkou přestávkou 13 let.

Metronome Prague Během příprav pátého ročníku oznámili zakladatelé Metronome festivalu David Gaydečka, Martin Voňka a Libor Winkler příchod dalších významných posil do přípravného týmu. Jsou jimi Serge Borenstein, Jan Ludvík z Karlín Group a Serge Grimaux ze subjektu, který koupil Forum Karlín. Novým členem týmu se stal také marketingový specialista Jakub Horák, který bude působit coby marketingový ředitel festivalu. Zakladatelé se rovněž rozhodli přejmenovat Metronome festival na Metronome Prague.

IANA Mezinárodní organizace IANA, která mimo jiné spravuje kořenovou zónu systému doménových jmen (DNS), jmenovala Ondřeje Filipa do prestižní skupiny důvěryhodných zástupců komunity Trusted Community Representatives. Výkonný ředitel sdružení CZ. NIC a předseda představenstva českého neutrálního propojovacího uzlu NIX. CZ se stal jednou z deseti osob ve skupině Backup TCR, kteří jsou v případě potřeby připraveni nahradit takzvané Active TCR.

bitcoin_skoleni

CTU Vláda schválila jmenování nové členky Rady Českého telekomunikačního úřadu. Na dobu pěti let se jí stane Hana Továrková. Ta vystudovala studijní obor právo a právní věda na Právnické fakultě Masarykovy univerzity a studijní obor podnikové finance na Podnikatelské fakultě Vysokého učení technického v Brně. Od roku 2009 působí jako advokátka, je společníkem advokátní kanceláře Továrek, Horký a partneři. Je také členkou představenstva a předsedkyní sekce IT a telekomunikací Hospodářské komory České republiky. •

  • Našli jste v článku chybu?