DigitalAd
Obchodní tým agentury DigitalAd od ledna posílila zkušená key account managerka Kateřina Lundáková. Přichází s více než desetiletou praxí v oblasti médií, plánování a realizace kampaní. Jejím cílem v DigitalAd bude zejména rozšiřování portfolia klientů.
SLČR
Do čela marketingu Svazu lyžařů ČR nastoupila v lednu Tereza Eliášová. Jejím hlavním plánem v novém působišti je sjednocení marketingové a komunikační strategie napříč všemi disciplínami, které pod svaz spadají. Tereza Eliášová přišla do nejstaršího lyžařského svazu na světě z Českého olympijského výboru, kde se také věnovala marketingu.
Aetna
Kreativním ředitelem agentury Aetna se stal Michal Rožek, který v agentuře pracuje sedmnáct let, nahrazuje v pozici kreativního ředitele Michala Pavlíka. Rožek prošel během svého působení v agentuře pozicemi copywritera, strategic plannera, new business developera a v posledních dvou letech zastával pozici strategy directora. •