Menu Zavřít

LIDÉ A PODNIKY

9. 6. 2014
Autor: Euro.cz

CMS CAMERON MCKENNA Lukáš Janíček partner Lukáš Janíček (37) byl povýšen do pozice partnera v mezinárodní advokátní kanceláři CMS Cameron McKenna v Praze. Zabývá se transakčním poradenstvím a poskytuje podporu při fúzích, akvizicích a při projektech výstavby. Je vedoucím pražského týmu CMS pro sektor energetiky. Poskytuje poradenství zahraničním i českým investorům při akvizicích českých společností a také při zakládání podnikání zejména v energetice, těžkém a výrobním průmyslu a v oblasti výstavby.

Lukáš Janíček začal v CMS pracovat jako student v roce 1999 a advokátem se stal roku 2005. Vystudoval Právnickou fakultu UK v Praze a Fakultu financí a účetnictví VŠE v Praze. l

1 CUSHMAN & WAKEFIELD Petr Landsinger • associate Petr Markvart • associate Martin Kotrbáček • associate Tři pracovníci byli povýšeni do pozice associate ve společnosti Cushman & Wakefield (C&W). Dosažení úrovně associate je prvním krokem ke jmenování partnerem firmy.

Petr Landsinger (41) pracuje jako senior property manager a zodpovídá za správu portfolia nemovitostí, které zahrnuje kanceláře, maloobchodní plochy a logistické nemovitosti. Ve firmě Cushman & Wakefield působí od roku 2002 a v oblasti správy nemovitostí se pohybuje od roku 1996. V roce 2013 jako první zaměstnanec C&W ve střední Evropě získal titul leed green associate, který potvrzuje jeho kvalifikaci v oboru udržitelného rozvoje budov.

Ve volném čase se věnuje kiteboardingu, horolezectví a vysokohorské turistice, v zimě skialpinismu a lyžování ve volném terénu.

Petr Markvart (36) je senior konzultantem v oddělení pronájmu kanceláří a zaměřuje se na zastupování vlastníků budov. V C&W pracuje od roku 2007. Předtím působil několik let v marketingových a obchodních pozicích ve Velké Británii. Vystudoval Fakultu užitého umění a designu na Univerzitě J. E. Purkyně v Ústí nad Labem. Mezi jeho záliby patří hory a lidé.

Martin Kotrbáček (35) pracuje jako senior konzultant v oblasti oceňování nemovitostí. Do C&W nastoupil v roce 2005, původně do investičního oddělení. Je absolventem Karlovy univerzity v Praze a od roku 2013 je členem RICS (Královského institutu diplomovaných znalců). Ve volném čase se věnuje kutilství a chalupaření.

2 LCG 360° CONSULTING Vladimír Vokroj • obchodní ředitel Bývalý manažer Skupiny ČEZ Vladimír Vokroj nastoupil jako obchodní ředitel do poradenské společnosti LCG 360° Consulting. LCG poskytuje své služby skupině Centropol, kde Vladimír Vokroj, odborník na energetiku, řídí změny při zavádění obslužně-obchodní strategie v rámci nově vzniklého úseku zákaznických služeb.

Své mnohaleté zkušenosti v oboru energetických společností získal Vladimír Vokroj především při působení ve Skupině ČEZ. Zde pracoval od roku 2000 v marketingu, postupně jako vedoucí odboru marketing retail a následně jako ředitel podpory prodeje retail.

Řídil také obchodní aktivity v Českém energetickém centru. Při jeho restrukturalizaci spolupracoval se zástupci firmy LCG, kteří se na projektu podíleli. V roce 2013 se stal obchodním ředitelem LCG.

3 H1. CZ Filip Kahoun • chief executive officer Do agentury na výkonnostní marketing H1.cz nastoupil od 1. června Filip Kahoun do funkce chief executive officera. Zakladatel agentury a její současný CEO David Špinar se chce věnovat rodině.

Filip Kahoun má bohaté zkušenosti z oblasti strategického marketingu a manažerského rozvoje. Více než deset let působil v nejvyšším vedení společností Cetelem ČR, Česká pojišťovna, Generali Pojišťovna a Mall.cz.

Jeho týmy získaly řadu celonárodních ocenění za obchodní výsledky.

Nový CEO by chtěl zachovat identitu a komunikační styl agentury H1.cz a zaměřit se na rozvoj vztahů s GroupM a se společností Quisma. Ve vedení firmy Filipa Kahouna doplní Roman Appeltauer, současný chief operations officer, a Radka Hartmanová, současná chief commercial officerka.

Filip Kahoun vystudoval ekonomiku a management na Jihočeské univerzitě. V roce 2005 získal doktorát z marketingu na VŠE v Praze.

4 RENOMIA Ondřej Frič • ředitel oddělení likvidace Ondřej Frič (34) byl jmenován ředitelem oddělení likvidace pojistných událostí v akciové společnosti Renomia. Kromě řízení oddělení a jeho rozvoje v České republice, na Slovensku, v Maďarsku a Bulharsku bude mít zodpovědnost za řešení nestandardních pojistných událostí klientů a za nastavení efektivních postupů a komunikace při likvidaci škod s jednotlivými pojistiteli. Zároveň také odpovídá za metodiku a vzdělávání v této oblasti. Ondřej Frič je absolventem Vyšší odborné školy právní a Právní akademie v Liberci. Před nástupem do Renomie působil v pojišťovací makléřské společnosti Aura Lloyd, kde zastával pozici samostatného likvidátora pojistných událostí. V roce 2007 nastoupil do Renomie jako likvidátor, od roku 2008 působil v pozici vedoucího týmu oddělení likvidace pojistných událostí v pobočce Praha.

Ondřej Frič hovoří anglicky, mezi jeho zájmy patří výlety s rodinou a sport (volejbal, squash). Je ženatý a má dvě dcery.

5 POINTPARK PROPERTIES Hynek Bartík • PR & marketing manager PointPark Properties (P3), specializovaný investor, developer a správce průmyslových nemovitostí, jmenoval Hynka Bartíka do pozice group PR & marketing managera.

Hynek Bartík (32) přichází z technologické společnosti Philips, v níž osm let působil v oblasti řízení prodeje, obchodního rozvoje a B2B marketingu, naposledy jako marketing manager pro střední Evropu v divizi venkovního osvětlení Philips Lighting. Je absolventem ekonomiky a managementu energetiky na Fakultě elektrotechnické ČVUT v Praze.

Hynek Bartík je ženatý, má dva syny. Mluví anglicky a částečně francouzsky. Ve svém volném čase se rád věnuje golfu, běhu a dobrému jídlu.

6 PEARS HEALTH CYBER Václav Pícha • finanční ředitel Ředitelem financí a administrativy ve společnosti Pears Health Cyber je od května Václav Pícha. Přišel z Neovize Group, kde se podílel na řízení finančních operací, strategických aktivit a plánování, jeho úkolem byla také optimalizace administrativních procesů včetně implementace DMS. Poskytoval podporu pro rozhodování na úrovni nejvyššího managementu. Václav Pícha je absolvent VŠE v Praze a svou profesní kariéru začal jako auditor ve společnosti KPMG Česká republika Audit.

Později zastával pozici finančního ředitele v různých společnostech. Sedm let působil ve firmě Digi Trade, kde měl na starost nastavení, optimalizaci a také automatizaci interních finančních procesů, strategické plánování a řízení rizik a implementaci ERP systémů.

7 TECHO Lucie Klíma Fárová • ředitelka nákupu Společnost Techo, výrobce a dodavatel kancelářského nábytku a interiérů, jmenovala do pozice ředitelky nákupu Lucii Klíma Fárovou (34). Jejím hlavním úkolem bude práce na zefektivnění nákupu, vyhledávání možností úspor a zajištění co nejvyšší produktivity akvizice. Lucie Klíma Fárová pracuje v obchodním oddělení podniku Techo již 14 let.

Dosud měla na starost finanční controlling a koordinaci klíčových projektů a podílela se také na řízení obchodní divize. Vystudovala obchodní akademii. Ve volném čase se ráda věnuje sportu a četbě. Baví ji jóga, snowboarding a plážový volejbal.

8 ZUNO BANKA Iveta Masrnová • ředitelka kontaktního centra Šéfkou kontaktního centra online banky Zuno se stala Iveta Masrnová (32), která odpovídá za celkovou koordinaci kontaktního centra, zavádění změn v pracovním prostředí a řešení nestandardních situací. Kontaktní centrum je jedním z hlavních míst, která mají za úkol řešit požadavky a podněty klientů, protože banka Zuno funguje bez fyzických poboček.

Iveta Masrnová pracuje v bance Zuno od roku 2010. Zkušenosti z procesů a infrastruktury kontaktních center získala ve společnosti Slovak Telekom a v pojišťovně Dôvera, kde zodpovídala za řešení nekonvenčních požadavků klientů. Dovednosti z oblasti vedení a managementu nabyla i díky množství absolvovaných tréninků a kurzů.

MM25_AI

Magisterský titul získala v oboru sociální práce na Univerzitě Konštantína Filozofa v Nitře. Ve volném čase se věnuje své vášni, fotografii.

O autorovi| PŘIPRAVILA • redakce (spolecnost.euro@mf.cz)

  • Našli jste v článku chybu?