Menu Zavřít

Lidé v obchodě - výběr lidí

29. 3. 2004
Autor: Euro.cz

První naší zásadou a vůdčí myšlenkou je služba zákaznictvu. Posloužit především! Služba zjednává důvěru, důvěra přináší práci, práce je život. V duchu tohoto hesla jsme náš obchod započali a v tomto směru jej prohlubujeme a zlepšujeme.

INSPIRACE Z I. REPUBLIKY

První naší zásadou a vůdčí myšlenkou je služba zákaznictvu. Posloužit především! Služba zjednává důvěru, důvěra přináší práci, práce je život. V duchu tohoto hesla jsme náš obchod započali a v tomto směru jej prohlubujeme a zlepšujeme. K tomuto úkolu, stejně jako ku každému obchodu, je třeba zdatných lidí. Lidí, kteří se nebojí podnikání, lidí, kteří se nebojí rozhodování, lidí, kteří mají jasný plán a chtějí vpřed. Je nesvědomitostí a nikoliv smělostí vedoucího, když řídí nebo koná prodejní službu jen teoreticky. Mnoho lidí je v tomto směru nesvědomitých. Mnoho teoretiků mluví o prodeji, aniž by kdy s úspěchem prodávali. Prodej je jednou z nejtěžších a nejodpovědnějších prací. Zkuste jen prodat na příklad obuv, když zákazník vejde do prodejny, přitažen koupěchtivostí neb reklamou. Tento prodej není prodejem, nýbrž výdejem. Tedy moderní prodej je: 1. vlastní prodej 2. service. K úspěšnému prodeji dneška je zapotřebí skoro universálních duševních a tělesných vlastností, které jsou jednak vrozené, jednak získané odborným školením. V každém, kdo se u nás hlásí do našich služeb, hledáme tyto vlastnosti. U mnoha lidí jsou zřejmé na první pohled, u mnoha jsou skryty a musí býti teprve vytříbeny. Trváme na tom, aby každý vedoucí člověk ovládal rukou i hlavou všechny práce, o nichž má rozhodovat.

bitcoin_skoleni

Podle časopisu Průkopník, 1936, Zlín

Alois Lata, vedoucí prodeje Baťa, a. s.

  • Našli jste v článku chybu?