Ústecká společnost GRANETTE, která je druhou největší likérkou na českém domácím trhu, už opět musí pracovat v prodlouženém dvousměnném provozu.
Foto: Granette
Po slabších prodejích v prvním pololetí, způsobených především zvýšením spotřební daně a následným zvýšením prodejních cen, poptávka opět stoupá a výrobce předpokládá ještě její další zvýšení v listopadu a prosinci. Největší zájem je dle výrobce o Vodku 42.
“Již od začátku září pracujeme ve dvousměnném provozu. Později jsme přidali i soboty a některé neděle a nyní vyrábíme i v noci. Pouze několik nočních hodin je věnováno nutným opravám a přestavbám výrobních linek. Díky brigádníkům jsme schopni zajistit téměř nepřetržitý provoz,“ říká výrobní ředitel Jan Valušek.
“Obrovský nárůst jsme zaznamenali v poptávce o Vodku 42, které bylo ke konci září prodáno více, než v celém roce 2009,“ říká brand manažerka Martina Weberová. „Uděláme vše proto, abychom zvýšené poptávce po Vodce 42, Staré myslivecké ale i ostatních našich produktech vyhověli,“ dodává Jan Valušek. V loňském roce likérka prodala rekordních 7,3 milionů litrů lihovin.