NOVINKA Premiéru na českém trhu si nyní odbývá limuzína 607 z dílny francouzské automobilky Peugeot. Řidičům nabízí nový dieselový motor, úpravu interiéru i vnějšího vzhledu či inovace v oblasti technologie a výbavy.
Nový model od staršího odlišují zejména tvar předního nárazníku a kulaté mlhovky. Foto: Peugeot
NOVINKA Premiéru na českém trhu si nyní odbývá limuzína 607 z dílny francouzské automobilky Peugeot. Řidičům nabízí nový dieselový motor, úpravu interiéru i vnějšího vzhledu či inovace v oblasti technologie a výbavy. Peugeot 607 se objevil na trhu již v roce 2000. Proto v letošním roce přistoupila francouzská automobilka k jeho poměrně zásadní inovaci. Největší novinkou je dieselový šestiválec 2.7 HDI V6 FAP, který je výsledkem spolupráce skupin PSA Peugeot Citroen a Ford Motor Company. Nabízí výkon 150 kW (204 k) a splňuje emisní normy Euro 4. Kvalitě však odpovídá i cena. Nový motor je totiž možné zakoupit pouze s vyšší úrovní výbavy Pack za více než 1,25 milionu korun. Zvenku se inovovaný model liší především tvarem předního nárazníku a kulatými předními mlhovkami. Tovární logo se znakem lva je nyní větší, stejně jako mřížka pod a nad nárazníkem. Ochranné lišty jsou v barvě karoserie a zdobeny chromovaným lemem. Prodloužením předního převisu narostla celková délka modelu o tři centimetry. Vnitřní rozměry se však nezměnily. Pokud jde o změny interiéru, nové jsou především sdružený přístroj ve dvou provedeních a barevná multifunkční obrazovka palubního počítače. V oblasti výbavy došlo hned k několika významným inovacím. Parkovací asistent je nyní k dispozici na přání i pro přední část vozu, variabilní regulátor rychlosti v základní výbavě vozu je doplněn o funkci omezovače a detektor tlaku v pneumatikách zahrnuje automatickou lokalizaci poškozeného kola. Ochrana pasažérů zaznamenala vylepšení v oblasti pasivní i aktivní bezpečnosti. Model 607 je vybaven kotoučovými brzdami na všech kolech, jejich rozměry byly oproti původnímu modelu zvětšeny. Posádku vozu chrání sériově celkem osm airbagů. Dva stupně výbavy z první verze 607 zůstávají. První úroveň je k dispozici s motory 2.2 16V, 2.2 16V BVA, 2.2 HDI, 2.2 HDI BVA a zahrnuje rozšířenou vnitřní výbavu. Druhý stupeň výbavy Pack disponuje navíc motory 3.0 V6 a 2.7 HDI V6. PEUGEOT 607 2.7 HDI V6**
Motor | zážehový čtyřválec |
Objem motoru | 2720 cm3 |
Výkon | 150 kW |
Nejvyšší rychlost | 230 km/h |
Spotřeba paliva | 8,4 l na 100 km |
Cena | 1 290 000 korun |