PRAHA (pet) - Program rotace manažerů odstartovala minulý týden společnost T-Mobile. Manažeři poznají chování klientů a seznámí se s prací zaměstnanců, kteří denně jednají se zákazníky. Akce, která poběží až do listopadu, se podle generálního ředitele společnosti T-Mobile Czech Republic Rolanda Mahlera povinně zúčastní na sedmdesát manažerů včetně členů vedení.
Nikoliv za ředitelským stolem, ale za pultem ve značkové prodejně se ocitl i Roland Mahler. „Můj první den zde proběhl dobře. Nedostatky se mi zatím nepodařilo žádné objevit. Naši zaměstnanci jsou profesionálové, své práci oddaní. Máme na skladě dostatek všech typů mobilů a zákazníkovi s porouchaným přístrojem můžeme na místě nabídnout mobil náhradní. Nedojde tak k přerušení námi zprostředkovaných služeb,“ řekl týdeníku EURO šéf T-Mobilu.
Rotace má podle dva cíle: Ukázat spolupracovníkům T-Mobilu v obchodech, v call centrech, i prodejcům, že vedení jejich práci bere vážně a manažeři budou mít šanci poznat zákazníky. „Od zeleného stolu se dá říci mnoho. Informace, které dostávám, jsou ale filtrované. Bezprostřední dojem nám pomůže při důležitých rozhodováních o směřování našeho podniku,“ dodal Mahler.