DOPISVážení přátelé, se zájmem jsem si přečetl rozhovor o personalistice, který jste nedávno uveřejnili. Bylo tam pár dobrých postřehů, ale také pár, řekl bych, nepřesností. Hlavně se domnívám, že význam personalistiky nikdo nezpochybňuje, kámen úrazu je totiž někde jinde: V tom, že malé firmy na personalistu - profesionála - prostě nemají.
DOPIS
Vážení přátelé, se zájmem jsem si přečetl rozhovor o personalistice, který jste nedávno uveřejnili. Bylo tam pár dobrých postřehů, ale také pár, řekl bych, nepřesností. Hlavně se domnívám, že význam personalistiky nikdo nezpochybňuje, kámen úrazu je totiž někde jinde: V tom, že malé firmy na personalistu - profesionála - prostě nemají. Přitom i tam už se ví, že práce s lidmi je sice složitá, ale pro podnik klíčová. A dostávám se k jádru věci: Proč se vlastně na stránkách Profitu touto problematikou vůbec nezabýváte - myslím, že by to byla docela sledovaná rubrika, chybí vám to. Nebylo by ani zapotřebí dělat z toho velkou vědu, jenom možná zopakovat a zpřesnit to, co každý podnikatel víceméně tuší, ale z nějakých důvodů si to ještě přesně nedefinoval. Vím, že nemůžete měnit skladbu časopisu na základě jednoho dopisu. Ale možná jich přišlo víc, tak se nad tím alespoň zamyslete.