(EURO 22/2007)
Chtěl bych se zeptat, jakou zprávu má šéf českého UPC pro dosavadní zákazníky Karnevalu, které UPC převzal ? Zákaznický servis Karnevalu, ke kterému jsem se naneštěstí dostal jenom tím, že si můj syn objednal jejich služby a na mne jako na vlastníka domu padla komunikace s Karnevalem, je na dobu, ve které již nějakou dobu žijeme, neskutečně mizerný. Na zákaznickou linku je třeba volat přinejmenším pětkrát denně, a to několik dnů v týdnu, než se tam dovoláte. A když už se snad zázrakem vůbec někdy dovoláte, naslibují vám kdeco, ale stejně to pak nesplní. Na naprosto jasný konkrétní e-mailový dotaz odpovědí něco hodně všeobecného, a to nejdříve za deset dnů, pokud ovšem vůbec. A to samozřejmě není ani zdaleka vše - namátkou zmíním alespoň odfláknuté a neúplně vyplněné předávací protokoly po zapojení služby, se kterými jsme museli nahánět po Ostravě nějakého no-name zprostředkovatele, či kdo to byl, aby je dal do pořádku.
Možná by bylo dobré se na kvalitu servisu nabízeného UPC podívat znovu po dokončení akvizice. Zatím je to ze strany bývalého Karnevalu (nebo již nového UPC?) opravdu bída. Ostatně na adresu Karnevalu jsem stížnosti od svých kolegů slýchával již celé roky, a sám bych si proto takovou „službu“ neobjednal. Asi bude mít UPC ještě hodně práce s nápravou firemní kultury zaměstnanců převzaté společnosti. Možná by se mělo začít právě tímto než vypočítávat vše, co bude, až někdy bude.
Ivan Mráz, ivan.m@avizo.cz