Do pozice marketingového manažera pro země střední a východní a jihovýchodní Evropy, Blízkého a Středního východu a Afriky firmy Autodesk nastoupil Oldřich Januška (33). Oldřich Januška se ve světě softwaru pohybuje na mezinárodní úrovni více než deset let. Před svým příchodem do Autodesku pracoval jako produktový a marketingový manažer ve společnostech SAP Česká republika, SAP AG v německém Walldorfu a Siebel Systems v americkém San Mateu. Je držitelem titulu MBA z University v Calgary. Januška je svobodný, léta se věnuje kopané a vytrvalostním sportům. Kromě sportu se zajímá také o hudbu a film.
MSD channel sales managerem společnosti pro Českou republiku, Slovenskou republiku a země jihovýchodní Evropy byl nově jmenován Víťa Štrouf, který bude zodpovědný za řízení, rozvoj a obchodní podporu prodejního kanálu v oblasti řešení pro strojírenství a řízení výroby. V uvedené pozici naváže na práci Jana Ferjenčíka, který nově zastává pozici manufacturing sales execution manager pro oblast Emerging Countries s odpovědností za východní Evropu, Společenství nezávislých států, Blízký východ a Afriku.
Štrouf je absolventem Fakulty stavební ČVUT v Praze. Má bohaté zkušenosti s technologiemi pro počítačové navrhování, oblastmi prodeje CAx či PxM systémů se zabývá nepřetržitě již od roku 1992. Do Autodesku se vrátil po třech a půl roce, naposledy působil ve společnosti IBM v pozici PLM channel sales manažera. Štrouf je ženatý, má syna. Volný čas věnuje rodině, rozvoji mládežnického golfu v České republice a také aktivnímu sportu - hraje golf, jezdí na kole a lyžuje.