ČESKÉ RADIOKOMUNIKACE Obchodní ředitel Marek Růžička (38) se stal členem vrcholového vedení Českých Radiokomunikací. Ve funkci obchodního ředitele zodpovídá za řízení veškerých obchodních a marketingových aktivit společnosti.
Nová obchodní strategie firmy spočívá v doplnění tradičního byznysu, kterým je rozhlasové a televizní vysílání, o nabídku soudobých ICT služeb, zejména služeb datových center a cloud computingu.
V oblasti řízení obchodu má Marek Růžička bohaté zkušenosti. Během kariéry pracoval jako konzultant pro řízení technologických a organizačních změn a systémovou integraci ve společnosti Accenture, poté ve společnosti Hewlett-Packard jako manažer pro aplikace a infrastrukturu a později jako vedoucí manažer divize HP Software na úrovni České republiky. Přichází ze společnosti Telefónica, kde více než tři roky vedl z pozice obchodního ředitele segment top korporátních a mezinárodních zákazníků.
Růžička vystudoval VŠE v Praze, kde také získal titul Ph. D. v oboru ekonomie a managementu. Je ženatý, má dvě děti a ve volných chvílích se rád věnuje vysokohorské turistice, jízdě na koni a lyžování.