Menu Zavřít

MARKETING JINAK

8. 8. 2001
Autor: Euro.cz

Český olympijský výbor

PRAHA – Významná změna v prodeji reklamních a marketingových práv Českého olympijského výboru (ČOV) nastala minulý týden. Exkluzivitu pro vyjednávání se sponzory ČOV měla donedávna akciová společnost Česká olympijská (ČO), dceřiná firma samotného ČOV.

Ve středu 27. června však byla podepsána smlouva mezi ČO a agenturou Česká sportovní. Ta říká, že o prodej marketingových práv pro ČO se bude starat právě Česká sportovní. V praxi to znamená, že Česká sportovní bude vyjednávat se sponzory, podepisovat smlouvy a získávat peníze pro Českou olympijskou za podpory ČOV.

Představiteli společnosti Česká sportovní je dvojice, která se pohybuje delší dobu ve sportovní branži, Miroslav Černošek a Tomáš Petera. První je předsedou tenisového klubu v Prostějově a spolumajitelem agentury TK Plus, druhý bývalým trenérem a současným majitelem agentury Persport, která se mimo jiné angažovala také v drnovickém fotbalovém klubu.

  • Našli jste v článku chybu?
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).