Menu Zavřít

Marketing po švédsku

4. 10. 2002
Autor: Euro.cz

Scania CZ

EBF24

PRAHA (tpk) – Česká pobočka švédské automobilky Scania – Scania Czech Republic – má od minulého týdne nového marketingového ředitele. Od 1. října na tento post nastoupil Švéd Johan Karlsson. Na této pozici vystřídal Erika Ljungberga, jenž se po čtyřech letech strávených u české odnože firmy přesunul do Německa. Ve Scania Deutschland bude působit na stejném postu, který zastával v Česku.
Karlsson (28) absolvoval Vysokou školu ekonomickou v Göteborgu a v rámci studia na MSc European Accounting and Finance prošel několika stážemi na školách v Irsku a ve Francii. Do automobilky Scania nastoupil v roce 1998 a původně tam působil v rámci programu firemního vzdělávání. Tehdy se jako stážista podílel na práci v odděleních plánování výroby, kontroly a marketingu, a to jak ve Švédsku, tak v brazilské pobočce společnosti. Od roku 2000 pracoval v oddělení Marketingové strategie a plánování, kde se účastnil při přípravě marketingových plánů a aktivit a mimo jiné vedl několik klíčových projektů.

  • Našli jste v článku chybu?
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).