Šéf ČSSD Bohuslav Sobotka je známý svou odvahou podívat se pravdě do očí. Takže teď, po šesti letech v čele strany, řadě prohraných voleb a dezerci členů, si dal krátce před brněnským sjezdem ČSSD moment pravdy a spolustraníkům napsal, že... musí zlepšit marketing! Aha: tak tomuhle se říká marketing vlastní neschopnosti. Copak Sobotka pořád nechápe, že nejhorším marketingem ČSSD je právě on sám?
Po fiasku v krajských volbách se chtěl upnout na mladé městské voliče, záhy ale zjistil, že těm je pro srandu. Tak přišel s bídně spíchnutou „daňovou revolucí“, jež trestá všechny „boháče“ s hrubým příjmem nad 40 tisíc korun měsíčně, tedy „boháče“ s fabií na leasing a hypotékou na starší panelákový byt. Pár dnů po vyhlášení revoluce a výsměchu daňové kalkulačce ČSSD, co trochu hůř počítala, Sobotka řekl, že „boháče“ možná udělají až z lidí s příjmem od 70 tisíc korun. Tohle je fakt marketing za všechny prachy, jak bývá u ČSSD zvykem. •