Menu Zavřít

Marketingový systém pro krajana

20. 4. 2006
Autor: Euro.cz

CN Resources International

PRAHA (oh) – Česká softwarová firma CN Resources International uzavřela smlouvu na vývoj a dodávku elektronického marketingového systému pro britskou společnost JT Consultancy. Firmě, kterou vlastní český rodák Jan Telenský, dodá kompletní systém pro správu a distribuci marketingových informací klientům JT Consultancy, a také pro následné sledování ohlasu a úspěšnosti jednotlivých kampaní. „Ve spolupráci s klientem jsme navrhli systém, pomocí kterého bude JT Consultancy na základě různých klíčů rozesílat a distribuovat marketingové informace přes e-mail, webové stránky, SMS zprávy i televizi,“ vysvětluje Petr Niedoba, ředitel prodeje a marketingu CN Resources International. Objem zakázky přesahuje hodnotu 200 tisíc liber, tedy více než osm milionů korun.
CN Resources International zároveň ohlásila auditované hospodářské výsledky za rok 2005. Loňský obrat dosáhl 155 milionů korun, což v meziročním srovnání znamená desetiprocentní nárůst. „Původně jsme počítali s výraznějším zvýšením obratu, projevilo se na něm zpomalení příprav na dva významné outsourcingové projekty pro společnosti Manpower a RDF Group, které se naplno rozjely až před koncem roku,“ říká Niedoba. Pro letošní rok odhaduje nárůst tržeb mezi dvaceti až třiceti procenty.
JT Consultancy patří do impéria patnácti firem Jana Telenského, který začal s podnikáním ve Velké Británii v roce 1990. Tehdy odkoupil e-learningovou firmu Scheidegger, v které dříve pracoval. V Česku například postavil závod na recyklaci plastů, podílí se také na nejvýznamnějším slovenském developerském projektu současnosti AquaCity Poprad.

  • Našli jste v článku chybu?