Zboží z oblíbených obchodů Marks and Spencer bude nově možné pořídit i v „online supermarketu“ Košík.cz. Košík se tak přidává ke konkurenčnímu Rohlíku, který sortiment britského řetězce prodává už nějakou dobu. Nabídky obou soupeřů se ale zcela překrývat nebudou. Zatímco Rohlík sází na kombinaci oděvů a potravin M&S, Košík k oblečení přidá kosmetiku.
„Dlouhodobě hlásíme, že tu chceme být jednoduše pro všechny – to znamená vědět, co přesně domácnosti potřebují,“ říká generální ředitel Košík.cz Tomáš Jeřábek. „Takže nám přijde fajn, že si teď zákazníci můžou do práce koupit nejen zeleninový salát na svačinu, ale pánové i nové tričko pod košili nebo dámy třeba punčochy. A rodiče samozřejmě ocení, že k plenám a přesnídávce jednoduše koupí také kvalitní bodýčko.“
Nově si zákazníci mohou na Košíku objednat stovku druhů vybrané dámské, pánské a dětské módy Marks and Spencer. Jedná se především o spodní prádlo, nátělníky, ponožky, punčochy nebo základní basic modely triček pro každodenní nošení. Na Košíku je možné koupit také kosmetické výrobky Marks and Spencer, které se v Česku v běžném online prodeji objevují zcela poprvé. Jako první se představí řada levandulové kosmetiky Levander.
Rozšíření nabídky o potravinový sortiment M&S nicméně v dohledné budoucnosti očekávat nelze. Podle informací Euro.cz na ně má smluvně zaručenu exkluzivitu právě Rohlík.cz.
Všechny nově zařazené položky si spolu s ostatní nabídkou Košíku mohou zákazníci nechat přivézt kamkoli do Česka. V Praze a středních Čechách firma doručuje nákupy už dvě hodiny od objednání. Kromě zboží Marks and Spencer nabízí Košík také vybraný sortiment řetězců Kaufland a Delmart.