obchodní ředitel, manažer marketingu
Novým ředitelem obchodní divize pro malé a střední firmy Microsoft se stal Martin Tolar. Náplní jeho práce je rozvoj spolupráce a obchodních příležitostí v segmentu malých a středních firem v České republice. Obchodu a marketingu se věnuje již třináct let, před svým příchodem do Microsoftu pracoval v pozici country manažera ve společnosti Tech Data Distribution. Tolar vystudoval strojní fakultu Vysokého učení technického v Brně a postgraduální studium managementu a marketingu na ekonomické fakultě stejné vysoké školy. Ve svém volném čase se věnuje mnoha sportovním aktivitám, zejména lyžování, snowboardingu, hokeji, plachtění a tenisu.
Alois Balíček nově vykonává pozici manažera marketingu. Ve své funkci bude zodpovědný za řízení všech marketingových aktivit české pobočky. V Microsoftu působí tři roky, doposud zastával pozici manažera marketingové komunikace. Předtím pracoval jako senior konzultant ve společnosti Comtech Group. Balíček v současné době studuje MBA program na Vysoké škole ekonomie a managementu. Ve volných chvílích běhá, zajímá se o historii reklamy a film.