Pivovary Staropramen
manažerky
Společnost Pivovary Staropramen posílila svůj marketingový tým. Martina Bučková je ve své nové pozici manažerky pro inovace zodpovědná za vedení inovačních projektů a podílí se na tvorbě strategie v této oblasti. Do společnosti Pivovary Staropramen nastoupila v roce 2007, naposledy pracovala coby manažerka pro značky Ostravar, Braník, Vratislav a prémiové značky Stella Artois a Hoegaarden. Bučková je absolventkou Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava, obor podniková ekonomie a management. Zuzana Cieciotková je v rámci pozice manažerky pro značku Ostravar a prémiových značek Stella Artois, Hoegaarden a Leffe zodpovědná za přípravu a exekuci aktivit značek a jejich celkového strategického vedení. Do společnosti Pivovary Staropramen nastoupila v roce 2009, od listopadu 2010 pracovala v pozici junior brand managerky pro značky Ostravar a Braník. Cieciotková vystudovala Provozně ekonomickou fakultu na České zemědělské univerzitě v Praze. Markéta Leitnerová bude ve své nové pozici manažerky pro značku Braník zodpovědná za kompletní vedení značky. Do společnosti Pivovary Staropramen nastoupila v roce 2010 do pozice specialistky rozvoje segmentu gastronomie. Vystudovala marketing a management na Sydney Business and Technology Academy v Austrálii, na který navázala studiem na Vysoké škole ekonomie a managementu v Praze.