Z novin, časopisů, rádia i televize jsme denně bombardováni množstvím reklamních sdělení. Pojďme se ale teď podívat, jakým způsobem se daří agenturám dělat reklamu právě na tato komunikační média.
Z novin, časopisů, rádia i televize jsme denně bombardováni množstvím reklamních sdělení. Pojďme se ale teď podívat, jakým způsobem se daří agenturám dělat reklamu právě na tato komunikační média.
Obě strany příběhu
Ty vám dokáže nabídnout BBC ve svých reportážích. Agentura Credits BBDO New York využila zajímavým způsobem rohy v ulicích měst.
Budiž světlo
Nejen šestileté děti nechtějí zůstávat ve tmě. Dospělým jednoduše stačí číst The Economist. A co vy? Čtete ho? A do čeho tento týden investujete? Do zlata, nebo do kukuřice? Abbot Mead Vickers BBDO Londýn.
Koukej, koukej na můj nos
Playboy má odjakživa uvnitř rozkládací poster playmate měsíce. Kdybyste se chtěli pokochat takovouhle parádou na počítači, musel by váš notebook mít nějaký ten monitor navíc. CLM BBDO Francie.
Promiň, Phile!
Na rakouské frekvenci 88,6 hrají jen to, co chtějí. A vzhledem k tomu, že den bez Phila Collinse je podle nich dalším dnem v ráji, lze usoudit, že půjde o poněkud ostřejší žánr. Agentura CB Kobza.
Marilyn v Karpatech
Hudební a lifestylový kanál MTV si v Rumunsku drží místní specifika a přitom přináší výběr světových hvězd. Agentura McCann Erickson postavila figurku Marilyna Mansona vedle mladých pasáčků a jelena v říji. Chybí už jen Dracula.