Menu Zavřít

Měli z čeho vybírat

25. 3. 2005
Autor: Euro.cz

CzechTourism

PRAHA (hat) - Ve výběrovém řízení na dodávku redakčního systému pro internetovou prezentaci agentury CzechTourism zvítězila společnost Qbizm technologies. Za systém Miranda2 agentura zaplatí výrazně méně, než původně odhadovala. V zadání zakázky cenu softwaru odhadla na 3,5 milionu korun, cena vítězné nabídky je pouze 1,1 milionu korun (bez DPH). „Náš systém splňoval požadavky CzechTourism, nebylo nutné doplňovat další funkce, proto jsme mohli nabídnut tak nízkou cenu,“ vysvětlil Petr Ulrich, předseda představenstva Qbizm technologies. Výběrového řízení se zúčastnilo celkem čtrnáct subjektů, nejvyšší nabídnutá cena byla téměř dvojnásobná.
Společnost Qbizm dodává jen „neviditelnou“ část internetové prezentace. Souběžně se zaváděním nového redakčního systému agentura připravuje i změnu designu celého webu. Stránky CzechTourism.com mají celkem 26 jazykových mutací. „Očekáváme zefektivnění aktualizace informací na webu přímo z našich zahraničních zastoupení,” uvedla Natallia Makovik, ředitelka správy webových stránek CzechTourismu.

  • Našli jste v článku chybu?