Auto - reprezentaceLimuzína, která odnaučí práskat dveřmi. Má totiž pneumatické dovírání.Automobil pro předsedy vlád, nejvyšší bankovní manažery nebo majitele opravdu těch velkých a prosperujících společností. Jeho klasikou je polstrování ve světlé kůži a čtyřlitrový motor.
Auto - reprezentace
Limuzína, která odnaučí práskat dveřmi. Má totiž pneumatické dovírání.
Automobil pro předsedy vlád, nejvyšší bankovní manažery nebo majitele opravdu těch velkých a prosperujících společností. Jeho klasikou je polstrování ve světlé kůži a čtyřlitrový motor. Ačkoliv pohonná jednotka akceleruje dvoutunový vůz na stovku za sportovních sedm vteřin a propůjčuje mu maximálku až 250 km/h, nedonutí Mercedes S 400 alespoň trochu vyspělého šoféra k jakýmkoli laciným kouskům na křižovatkách nebo při předjíždění. Nemá to zapotřebí, protože na téhle limuzíně JE vidět, co asi umí. Interiér je prošpikován technickými finesami. Například pneumatickým dohušťováním bočních polštářů předních sedadel vždy proti působení odstředivých sil v zatáčkách. Nebo startováním a zhasínáním motoru tlačítkem na řadicí páce, přičemž elektronice vozu stačí pouhá přítomnost klíče/čipu - není třeba s ním kroutit v zámku. Stejně tak auto pozná držitele klíče už při příchodu a odemkne mu. Podobně výsostné jsou i jízdní vlastnosti nejvyšší třídy limuzín Mercedesu. V tom lze ale spatřovat také největší nebezpečí těchto vozů: nadpozemsky odhlučněný a vzduchem odpružený kokpit dokáže subjektivně snížit dojem ze skutečné rychlosti až o polovinu.