Menu Zavřít

Míka investuje do Internet Mall

3. 10. 2002
Autor: Euro.cz

@ business

MM25_AI

PRAHA (il) - Zakladatel a bývalý prezident společnosti APP Group Eduard Míka koupil minoritní podíl ve firmě Internet Mall, která vzniká z firmy bilezbozi.cz, s. r. o.
Internet Mall nyní provozuje portály fotoexpert.cz, audioexpert.cz, videoexpert.cz, bilezbozi.cz a mp3store.cz, které se svým obratem řadí k největším internetovým prodejcům v ČR. Firma se rozhodla drasticky snížit ceny a v souvislosti se svou přeměnou vyhlašuje „cenové prázdniny“ pro všechny nákupy do konce roku 2002.
„Delší dobu jsem se rozhlížel po internetovém trhu, neboť jsem vždy věřil, že vlastnosti elektronického obchodního kanálu vytvářejí potenciál pro získání značného podílu na trhu. Ve společnosti bilezbozi.cz jsem našel tým lidí, kteří mají z hlediska přístupu k businessu, jak se říká, stejnou krevní skupinu jako já. O jejich poctivém přístupu k budování společnosti svědčí i to, že na rozdíl od většiny subjektů v historii internetu dokázali skloubit meziroční růst obratu o stovky procent a udržet přitom nadstandardní ziskovost. To je v odvětví, které vyrůstalo na dluh v prostředí nereálných předpokladů, zcela unikátní. Jsem přesvědčen, že Internet Mall stojí na prahu úspěšného období a doufám, že moje investice – a snad i moje znalosti a zkušenosti – přispějí k tomu, že se stane významným subjektem na maloobchodním trhu,“ řekl Míka.
Společnost bilezbozi.cz, s. r. o., již od léta 2000 vyvíjí a provozuje specializovaný internetový obchod www.bilezbozi.cz. V létě 2002 koupila obchod www.mp3store.cz a v září 2002 spustila další obchody s audio, video a fototechnikou. Obrat firmy v roce 2001 se pohyboval v řádu desítek milionů korun.
„Považuji za důležité zdůraznit, že u nás neděláme všichni všechno, jak je to obvyklé u některých našich konkurentů. O každou naší specializovanou prodejnu se stará tým odborníků v příslušném oboru. Zákazník nevstoupí do anonymního hypermarketu, ale do skutečně profesionálního prostředí, kde jsou mu k dispozici erudovaní prodavači.“ říká Ondřej Fryc, generální ředitel společnosti. „Shovívavě pozorujeme cenovou válku, jež nyní zuří na bitevním poli prodejců elektroniky. My nabízíme stejné zboží o tisíce korun levněji a přesto dokážeme stále financovat expanzivní růst z vlastních zdrojů. Abychom zákazníkům ukázali, jaké cenové relace a jaký komfort při nakupování jim přinese Internet Mall, rozhodli jsme se naše už tak levnější zboží zlevnit ještě výrazněji, a to až pod úroveň velkoobchodních cen.“ oznamuje plošné zlevnění Ondřej Fryc.

  • Našli jste v článku chybu?