NISSAN PRIMERA Především na zvýšení kvality a komfortu, hlubší integraci informačních technologií a další zlepšení jízdních vlastností se soustředila práce konstruktérů modelu Nissan Primera pro rok 2005. Pokud jde o podvozek, lidé z Nissanu změnili zejména jeho odhlučnění a jízdní vlastnosti.
**NISSAN PRIMERA
Především na zvýšení kvality a komfortu, hlubší integraci informačních technologií a další zlepšení jízdních vlastností se soustředila práce konstruktérů modelu Nissan Primera pro rok 2005. Pokud jde o podvozek, lidé z Nissanu změnili zejména jeho odhlučnění a jízdní vlastnosti. Doplňkem nového modelu je elektronický systém stability (ESP) nové generace. Podvozek prošel významnými změnami naladění předních pružin i tlumičů,včetně zadních. Novinky najdeme u Primery i v interiéru. Konstruktéři použili nové materiály na palubovce i u čalounění. Trojici velkých „retro“ kruhových přístrojů v centrálním oblém panelu nahradily čtyři modernější samostatné číselníky s ukazatelem teploty, rychlosti, otáček a stavu paliva. Ovládání intenzity podsvícení a obou denních počítadel kilometrů se přesunulo do centrálního ovladače na konzole N-Form. Nissan Primera nastupuje na český trh v nové podobě tří karosářských verzí - sedanu, hatchbacku a kombi, nabízející v užitkové verzi N1 možnost odpočtu DPH. Pro vozy s motorem 1.8 l je určena pětistupňová manuální převodovka, všechny ostatní mají standardně šestistupňovou.