Menu Zavřít

Módní vize

10. 10. 2006
Autor: Euro.cz

Giorgio Armani

bitcoin_skoleni

Móda a módní svět se koncem 20. století staly něčím mimořádným. Když se řekne Itálie nebo Francie, každý si představí spoustu slavných jmen, jsou však tací, kteří vždy vynikají. Například Giorgio Armani. Jeho příběh začal v roce 1973, kdy se mladičký Giorgio rozhodl založit vlastní značku. Žil v malém průmyslovém městečku Piacanza, ale táhlo ho to do centra světové módy, Milána. Kromě vizionářských nápadů a dokonale zvládnutého krejčovského umění objevil brzy další ze svých talentů – obchod. Dnes patří mezi největší obchodníky v oblasti módy a jeho butiky po celém světě vydělají více než dvě miliardy dolarů ročně. Patří mu několik společností jako Giorgio Armani, Emporio Armani, Armani Casa nebo Armani Cosmetics.
Zpočátku se specializoval převážně na pánské odívání. Inovoval materiály, barvy i vzorování pánských obleků a dodal jim nezaměnitelný styl. Proto jsou pánské kolekce vždy nejsledovanější událostí sezony. Ta pro podzim a zimu 2006/2007 líčí muže sebevědomého, úspěšného a se smyslem pro humor. Kromě klasických plášťů najdete v kolekci kvalitní košile v revolučních vzorech, kalhoty do společnosti i volný čas nebo hřejivé bavlněné svetry. Punc světaznalého muže dotvářejí hedvábné šálky, stylové brýle a módní pánské XL tašky. Dámská kolekce pro podzim a zimu 2006/2007 vidí ženy emancipované, aktivní a smyslné. Nečekejte přezdobené modely, ale spíše se zaměřte na pečlivé zpracování, funkčnost oděvu a zejména luxusní vzhled. Kolekci dominují hedvábné blůzky, áčkové sukně a především snové večerní šaty. Dnes Giorgio Armani obléká většinu zahraničních celebrit a jeho návrhy šatů pro slavnostní chvíle jdou doslova na dračku. Loni ovládl i předávání cen Americké filmové akademie – Oscara. V modelech od Armaniho přišli například Keanu Reevese, Geoge Clooneyho či kostymérka Gabriella Pescucciová. Mezi stálé zákazníky Giorgia Armaniho však patří i Sophia Lorenová, Jodie Fosterová, Joaquin Phoenix nebo Michelle Pfeifferová.

Hitem letošní sezony je nová dámská vůně Armani Code. Vzácné ingredience, jako jsou květ pomerančovníku, zázvor, santalové dřevo nebo med, se postupně odhalí kousek po kousku. Je to vůně, která vás přenese do světa velkého Giorgia a představí vám ženu neuvěřitelně přitažlivou, magicky neodolatelnou a božsky svádivou. Safírově modrý flakon s krajkovým motivem orientálních květin byl inspirován poslední módní přehlídkou mistra Armaniho. Pánská vůně Armani Black Code je určena neodolatelným a vášnivým mužům. Je svěží, elegantní a kořeněná – vůbec první Armaniho orientálně laděná pánská vůně. Její základ tvoří semena tonky a gainské dřevo, která spolu s růžemi, olivovým květem a mandarinkou vytváří dokonalé aroma úspěšného muže. Inspiraci válcovitého tvaru flakonu nemusel Giorgio Armani dlouho hledat, skvěle mu posloužily saténové výložky na Armaniho smokingu.

  • Našli jste v článku chybu?