Menu Zavřít

MONTREUX SE LÍBÍ

21. 8. 2001
Autor: Euro.cz

Manažerský barometr

WT100

Mladoboleslavská Škoda se nemusí obávat nezájmu o svůj nejnovější produkt. Pokud by se totiž dnes na trhu objevil nový automobil Škoda tak, jak ho automobilka nedávno na Ženevském autosalonu prezentovala, měl by mezi účastníky Manažerského barometru velkou šanci na úspěch.
Minulý týden jsme totiž respondentům zaslali trochu „odlehčenou otázku: „Uvažovali byste o koupi nového vozu Škoda Montreux? Na výběr měli odpovědi na škále: 1. Ano – 2. Ne – 3. Nevím. Bezmála padesát tři procent ředitelů by o pořízení nové škodovky alespoň přemýšlelo, naopak necelých devětadvacet procent z nich nepovažuje studii Montreux za dostatečně atraktivní. Vysoké procento manažerů, bezmála devatenáct procent, v současnosti nedokáže odhadnout, zda by jim novinka z mladoboleslavských dílen vyhovovala.
Mezi těmi, kterým se koncept „českého passatu líbil, převládal názor, že toto auto bude zajímavé cenou při stejné kvalitě, jakou má německý vůz. „Myslím, že Škoda Montreux nároky kladené na vůz střední třídy bohatě splní, navíc bude levnější než konkurence. Očekávám také, že se bude i méně krást. Jako zaměstnavatel bych tento vůz jistě prosazoval, soudí jeden z účastníků barometru.
Stejná myšlenka napadla i dalšího manažera, na věc však měl zcela opačný názor: „Pokud budu chtít passat, tak si raději našetřím na originál, než abych vypadal jako ten, co chce něco, na co nemá, a musí se spokojit s náhražkou.
Jeden z manažerů se zamyslel i nad celkovou změnou mladoboleslavské automobilky: „Škoda za pár let změnila nejen produkty, ale i image. Zlepšit kvalitu lze poměrně rychle, dobrá práce však byla odvedena v marketingovém oddělení. Dnes již nikdo nepochybuje, že je škodovka kvalitní dobré auto.

  • Našli jste v článku chybu?